NAUDOJIMO SĄLYGOS

Šios Naudojimo sąlygos taikomos visiems asmenims, kurie lanko ir naudoja internetinę parduotuvę „The Body Shop“ ir (ar) perka prekes šioje internetinėje parduotuvėje. Prašome atidžiai perskaityti šias taisykles.

Šios Naudojimo sąlygos taikomos jums ir „The Body Shop International Limited“ franšizės savininkui Lietuvoje – SIA Bodybalt filialui (toliau – „The Body Shop“ arba „mes“), kurio registruotosios būstinės adresas yra Vito Gerulaičio g. 10-101, Vilnius LT 08200, įmonės kodas: 300068118, PVM mokėtojo kodas: LT100001324419.

Šios Naudojimo sąlygos pasiekiamos spustelėjus nuorodą, esančią kiekvieno internetinės parduotuvės puslapio apačioje. Pasiliekame teisę keisti šias Naudojimo sąlygas. Peržiūrėkite jas kiekvieną kartą prieš naudodamiesi internetine parduotuve ir sužinokite, ar jos buvo pakeistos.

Visus skundus, klausimus ar pranešimus apie šias Naudojimo sąlygas arba „The Body Shop“ internetinę parduotuvę teikite mūsų klientų aptarnavimo tarnybai el. pašto adresu shop@thebodyshop.lt arba telefono numeriu 865574254 (darbo dienomis nuo 9 iki 17 val.).

„THE BODY SHOP“ PRODUKTŲ PIRKIMAS

Įsigyti produktų galite tik toliau nurodytomis sąlygomis:

•jie yra parduodami ir duomenys apie juos pateikiami „The Body Shop“ internetinėje parduotuvėje,

•jų pristatymo adresas yra Lietuvoje,

•juos perkate asmeniniam naudojimui – sau patiems arba nurodytam produktų gavėjui (-ams). Pasiliekame teisę atmesti užsakymą, jei turime priežasčių manyti, kad prekės bus perparduodamos.

Informacija apie produktus, kuriuos galite įsigyti, pateikiama „The Body Shop“ internetinėje parduotuvėje. Prekių aprašymai ir kainos internetinėje parduotuvėje yra informacinio pobūdžio. Mes negarantuojame visiško pateiktos informacijos tikslumo. Pateiktos informacijos naudojimas nesukuria teisinių santykių tarp internetinės parduotuvės lankytojų ir jos kūrėjų. Produktų kainos ir pasiūlymai internetinėje parduotuvėje gali būti keičiami be išankstinio įspėjimo.

Visų siūlomų produktų kainos yra nurodytos eurais ir su PVM. Pristatymo kaina neįtraukiama į užsakymo kainą ir apskaičiuojama pateikiant užsakymą, atsižvelgiant į pasirinktą pristatymo būdą.

PRODUKTŲ UŽSAKYMAS

Norėdami sudaryti sandorį su mumis, turėti galiojančią kredito ar debeto kortelę arba banko sąskaitą.

Jeigu klientas, kuris užsakė arba įsigijo prekes naudodamasis Tinklaviete, yra teisiniu požiūriu neveiksnus arba negali atlikti veiksmų, tokio asmens teisinis atstovas (pvz., tėvai, globėjai) atsako už šį užsakymą ir jo apmokėjimą. Tokioje situacijoje pirkimas yra neatšaukiamas, o už pirkinį sumokėta suma yra negrąžinama.

Užsakymas gali būti pateikiamas:

•užsiregistravus (per elektroninį paštą, Facebook ar Google paskyras);

•veikiant kaip svečias (nesiregistruojant).

Registruodami savo asmeninę paskyrą mūsų internetinėje parduotuvėje, Jūs galite prisijungti prie mūsų lojalumo programos „Love Your Body™“, kuri siūlo dalyviams specialias nuolaidas. Čia Jūs galite perskaityti lojalumo programos naudojimo sąlygas. Privatumo politiką galite rasti čia. Jei nenorite prisijungti prie programos „Love Your Body™“, galite pateikti užsakymą kaip svečias (nesiregistruojant).

Kai pasirinksite norimus užsakyti produktus ir įtrauksite juos į krepšelį, spustelėdami mygtuką „Sumokėti“ pateikite savo užsakymą. Kai spustelėsite šį mygtuką, bus sudaryta pirkimo sutartis, ir jūs privalėsite sumokėti už užsakymą.

Netrukus po jūsų užsakymo pateikimo, išsiųsime jums el. laišką, kuriame patvirtinsime, kad jį gavome. Jei patvirtinimo el. laiško negaunate, savo užsakymo būseną galite patikrinti savo kliento paskyroje arba kreipdamiesi į klientų aptarnavimo tarnybą, jei užsakėte kaip svečias.

Galime atsisakyti vykdyti jūsų užsakymą arba negalėti to padaryti, jei:

•Jūsų užsakytas produktas nebegaminamas arba nebeprieinamas.

•Jūsų kredito arba debeto kortelė neleidžia sumokėti už jūsų užsakymą.

•Neatitinkate kriterijų, aprašytų pirmiau, skyriuje „The Body Shop produktų pirkimas“.

Visų užsakymų vykdymas priklauso nuo atitinkamų prekių buvimo, nes tam tikrais retais atvejais prekės galime neturėti, pavyzdžiui, jei vienu metu pateikiami du tos pačios prekės užsakymai, o mes galime išsiųsti tik vieną. Tokiu atveju susisieksime su jumis ir susitarsime dėl geriausio įmanomo sprendimo – pristatymo per pagrįstą papildomą laikotarpį arba panašaus produkto siuntimo. Jei nesutiksite, grąžinsime jums pinigus.

ASMENINĖS INFORMACIJOS APSAUGA

Pirkimo sutartys registruojamos ir saugomos mūsų duomenų bazėje.

„The Body Shop“ įsipareigoja laikytis klientų asmens duomenų konfidencialumo reikalavimų ir užtikrinti klientų asmens duomenų saugumą bei naudoti juos pagal mūsų Privatumo politiką ir taikytinus duomenų teisinės apsaugos įstatymus.

MOKĖJIMO BŪDAI

Galite rinktis vieną iš šių mokėjimo būdų:

•Kredito arba debeto kortelė

Priimame šias korteles: „Visa“, „Visa Electron“, „Mastercard“ kredito, „Mastercard“ debeto, „Maestro“.

ms_acc_3

Jums įvedant kredito arba debeto kortelės duomenis naudojamas saugusis ryšys. Savo duomenų bazėje nesaugome jokios mokėjimo informacijos. Naudojame „3D Secure“ – saugumo užtikrinimo sprendimą, kurį sukūrė „Visa“ ir „Mastercard“.

vbyvisa_blu_100x83

•Interneto bankas

Turėsite prisijungti prie savo interneto banko paskyros, kurioje automatiškai atsidarys paruoštas mokėjimo pavedimas. Ši paslauga siūloma „Swedbank“, „SEB“, „Luminor“, „Šiaulių“ ir „Citadele“ interneto banko naudotojams Lietuvoje.

Paypal

•Banko pervedimas (tik juridiniams asmenims)

Siūloma tik juridiniams subjektams. Jūsų sąskaitą faktūrą išsiųsime jums el. paštu, Jūs apmokėsite sąskaitą faktūrą, o mes, gavę Jūsų mokėjimą, išsiųsime užsakytas prekes.

PRISTATYMAS

Prekes pristatome tik adresais, esančiais Lietuvos teritorijoje, pagal mūsų Privatumo politiką.

Jei norite užsakyti į kitą šalį, apatinėje dešiniojoje pagrindinio puslapio dalyje galite pakeisti savo buvimo vietą. Internetinės parduotuvės veikia ne visose šalyse.

Kad pristatymas būtų atliktas nemokamai, turite išleisti ne mažiau kaip 39 Eur. Ši užsakymo suma apskaičiuojama pritaikius visas nuolaidas ir neapima pristatymo mokesčio.

Siūlome tokius pristatymo būdus:

Paštomatas – 2.90 Eur

Pristatymas į artimiausią jūsų pasirinktą „Omniva“ paštomatą.

•užsakant darbo dienomis iki 15 val., prekės pristatomos per ateinančias 1-2 darbo dienas.

•užsakant po 15 val. arba išeiginėmis dienomis, prekės pristatomos per 2-3 darbo dienas.

Jūsų siuntos sekimo numerį atsiųsime Jums atskiru el. laišku, kai užsakymas bus atiduotas kurjeriui. Kai tik jūsų siunta bus pristatyta į pasirinktą paštomatą, savo mobiliojo telefono numeriu gausite teksto žinutę su durelių kodu.

Kurjeris – 5.50 Eur

Pristatymas prie jūsų namų durų per „Omniva“ kurjerį.

•užsakant darbo dienomis iki 15 val., prekės pristatomos per ateinančias 1-2 darbo dienas.

•užsakant po 15 val. arba išeiginėmis dienomis, prekės pristatomos per 2-3 darbo dienas.

Jūsų siuntos sekimo numerį atsiųsime Jums atskiru el. laišku, kai užsakymas bus atiduotas kurjeriui. Galimybės pasirinkti pristatymo laiką nėra. Prieš pristatydamas siuntą kurjeris jums paskambins ir patvirtins pristatymo laiką.

Kurjerio pristatymas į Neringą

Jei užsakote prekes į Neringą, prie standartinio kurjerio mokesčio bus pridėtas papildomas 38.72 Eur dydžio pristatymo mokestis. Siekiant sutaupyti, klientams Neringoje rekomenduojame naudotis Klaipėdoje esančiais paštomatais.

Atsiėmimas parduotuvėje – 0 Eur

Galite nemokamai atsiimti užsakytas prekes mūsų parduotuvėje prekybos centre „OZAS“, Ozo g. 18, Vilnius.

•užsakius darbo dienomis iki 15 val., produktus galėsite atsiimti parduotuvėje tą pačią dieną.

•užsakius po 15 val. arba išeiginėmis dienomis, prekes galėsite atsiimti kitą darbo dieną.

Kai tik jūsų užsakymas bus paruoštas atsiėmimui, mes su jumis susisieksime telefonu.

Užsakymų, už kuriuos sumokėta banko pervedimu, pristatymo laikas

Užsakytas prekes išsiųsime, kai gausime jūsų mokėjimą.

SUGADINTI, BROKUOTI ARBA NETINKAMI PRODUKTAI

Įsipareigojame pristatyti jums užsakytas prekes be jokių trūkumų.

Jei gaunate sugadintą, brokuotą arba netinkamą produktą, paprasčiausias būdas problemai išspręsti yra padaryti tokio produkto nuotrauką ir atsiųsti šią nuotrauką el. pašto adresu shop@thebodyshop.lt, kad galėtume tęsti tyrimus. Patvirtinus problemą, mes atsakome už produkto priėmimą atgal.

Kai grąžinate sugadintus, brokuotus arba netinkamus produktus arba po produkto keitimo, mes grąžinsime prekių ir pristatymo kainą arba išsiųsime Jums naują produktą bei padengsime prekių grąžinimo išlaidas (arba, alternatyviai, organizuosime prekių grąžinimą mūsų sąskaita).

SKUNDŲ NAGRINĖJIMAS IR KITI GINČŲ SPRENDIMO BŪDAI

Jei turite skundų dėl produktų prieinamumo arba kokybės, siųskite el. laišką mūsų klientų aptarnavimo tarnybai adresu shop@thebodyshop.lt. Mes patvirtinsime skundo gavimą ir atsakysime į jį el. paštu per 7 darbo dienas.

Jei nerasime priimtino sprendimo, vadovaujantis vartotojų apsaugos teisės aktais, turėsite teisę naudotis kitais ginčų sprendimo būdais. Galite išsiųsti rašytinį skundą mūsų registruotuoju adresu jame nurodydami:

•savo vardą ir pavardę bei kontaktinę informaciją,

•pateikimo datą,

•ginčo esmę, savo pretenziją ir jos pagrindimą.

Daugiau apie savo teises naudotis neteisminiais ginčų sprendimo būdais galite sužinoti šiose interneto svetainėse:

vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431

vvtat.lt/vartojimo-gincu-komisijos/422

TEISĖ ATSISAKYTI SUTARTIES

Jūs turite teisę atsisakyti šios sutarties per 14 dienų nenurodydamas jokios priežasties.

Prekių pakuotės turi būti nepažeistos, o produktai nenaudoti. Pradaryti kosmetikos produktai yra netinkami grąžinimui dėl higienos priežasčių.

Sutarties atsisakymo laikotarpis baigsis po 14 dienų nuo dienos, kurią Jūs fiziškai įgyjate ar Jūsų nurodyta trečioji šalis, išskyrus vežėją, fiziškai įgyja prekes.

Norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti šios sutarties Jūs turite mums pranešti apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties pateikdamas nedviprasmišką pareiškimą (pvz., elektroniniu laišku). Galite pasinaudoti pridedama pavyzdine forma, bet tai nėra privaloma.

SIA Bodybalt filialas

shop@thebodyshop.lt

Klientų aptarnavimas: 865574254

Kad būtų laikomasi atsisakymo termino, pakanka, jog Jūs nusiųstumėte pranešimą apie tai, kad pasinaudojate savo teise atsisakyti šios sutarties prieš pasibaigiant atsisakymo laikotarpiui.

Sutarties atsisakymo pasekmės

Jei Jūs atsisakote šios sutarties, mes nedelsdami ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai pranešėte apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties, grąžinsime Jums iš Jūsų gautus pinigus, įskaitant pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, patirtas Jums pasirinkus ne mūsų pasiūlytą pigiausią standartinio pristatymo būdą, o kitą pristatymo būdą). Mes atliksime tokį grąžinimą naudodami tokį patį mokėjimo būdą, kokį Jūs naudojote atlikdamas pradinę mokėjimo operaciją, nebent Jūs aiškiai sutikote su kitu būdu; bet kuriuo atveju Jūs neturėsite mokėti jokių su tokiu grąžinimu susijusių mokesčių.

Mes galime nekompensuoti mokėjimo tol, kol atgausime prekes arba Jūs pateiksite įrodymų, kad išsiuntėte prekes, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta anksčiau.

Jūs turite nedelsdamas ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai pranešėte apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties, išsiųsti prekes atgal arba perduoti jas mums. Terminas laikomas įvykdytu, jeigu Jūs prekes išsiuntėte prieš pasibaigiant 14 dienų laikotarpiui.

Jūs padengsite tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas.

Prekes galima grąžinti užėjus į bet kurią „The Body Shop“ parduotuvę Lietuvoje: PC „Akropolis“ Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, „G9“, „Panorama“, „Ozas“ Vilniuje, „Mega“ Kaune.

Jei grąžinate prekes paštu arba per kurjerių tarnybą, atminkite, kad supakuoti ir grąžinti siuntą reikia rūpestingai, kad prekės nebūtų sugadintos gabenant. Rekomenduojame naudotis pašto / kurjerių tarnyba, kuri suteikia galimybę stebėti siuntos gabenimą ir ją apdraudžia.

Prekių grąžinimo paštu arba per kurjerių tarnybą adresas:

PC „Ozas“, „The Body Shop“ parduotuvė, Ozo g. 18, Vilnius LT-08243

Telefono numeris: 865574254

NAUDOJIMOSI SĄLYGŲ PAKEITIMAI

Paskutiniai pakeitimai: 2024 06 05