MŪSŲ ISTORIJA

SVEIKI ATVYKĘ Į THE BODY SHOP

Mūsų istorija prasidėjo Braitone, Anglijoje, 1976 metais. Viskas prasidėjo nuo mūsų įkūrėjos Damos Anitos Roddick ir jos tikėjimo, kad verslas gali būti gėrio jėga. Tais laikas tokia idėja skambėjo išties novatoriškai. Sekdami jos vizija, jau daugiau nei 40 metų laužome taisykles, nesiblaškome ir nesikeičiame.

Activism_Hub_-_1988_Anita_Roddick_OBE

„Verslas formuoja pasaulį. Jis gali pakeisti visuomenę visais įmanomais būdais, kokius tik galite įsivaizduoti.”  

Dama Anita Roddick

THE BODY SHOP ĮKŪRĖJA

NE STANDARTINĖ KOSMETIKOS PARDUOTUVĖ

Kai „The Body Shop” pirmą kartą atvėrė duris 1976 m., tai buvo maža, žaliai išdažyta parduotuvė siauroje Braitono gatvėje, Anglijoje. Tuo metu Anitos požiūris į grožį kardinaliai skyrėsi nuo didžiųjų grožio industrijos žaidėjų. Jos idėja buvo paprasta – prekiauti kosmetikos produktais, kurių ingredientai būtų gauti etiškai, natūralūs, o produktų pakuotės tvarios ir jas būtų galima vėl lengvai papildyti. Šie kosmetikos produktai buvo skirti visiems ir kiekvienas, naudodamas juos, galėjo gerai jaustis būnant savimi, nes nei vienas produktas niekada nežadėjo, kad jis pavers juos kažkuo kitais.

Our_story_1

„Socialiniai ir aplinkosauginiai aspektai yra įausti į pačios įmonės audinį. Jie nėra nei pirmi, nei paskutiniai tarp mūsų tikslų, bet nuolatinė visko, ką darome, dalis.”  

Dama Anita Roddick

THE BODY SHOP ĮKŪRĖJA

NOVATORIŠKI SOCIALINIAI POKYČIAI

Daugiau nei prieš 40 metų toks požiūris skambėjo lyg iš ateities. Anitos meilė mūsų Žemei ir nepailstanti agitacija už teisingumą pavertė „The Body Shop” išskirtiniu grožio prekės ženklu. Kompanija turėjo tikslą – harmoningai veikiančius pelną ir principus. Mūsų produktai niekada nebuvo išbandyti su gyvūnais ir nei vienas gyvūnas nebuvo išnaudojamas juos gaminant. Sąžiningai bendradarbiavome su ūkininkais ir tiekėjais, ir padėjome bendruomenėms klestėti, įgyvendinant Bendruomenių sąžiningos prekybos programą. Šiandien mūsų pėdomis seka vis daugiau prekių ženklų ir mes džiaugiamės galėdami juos pasveikinti. Pasauliui to reikia.

About_Us_-_Our_Brand_Story_-_Pioneering_social_change_1

„Grožis yra išorinė išraiška visko, kas jums patinka savyje.”  

Dama Anita Roddick

THE BODY SHOP ĮKŪRĖJA

IŠ NAUJO APIBRĖŽTI GROŽĮ  

Kai „The Body Shop” pirmą kartą pradėjo veikti, grožio industrijoje vyravo gana daug nuostatų, kaip turėtų atrodyti merginos ir moterys. Anita turėjo savų idėjų. Ji tikėjo, kad grožis tai - vidinis džiaugsmas, patogumas būnant savimi ir savigarba. Tai viskas, kas jums patinka savyje ir tai, kas verčia jus jaustis gerai. „The Body Shop” grožio produktai, Anitos įsitikinimu, buvo susiję su kasdieniais meilės sau ritualais, o ne melagingais pažadais sulieknėti ir sustabdyti senėjimą, kuriuos grožio pramonė iki šių dienų eskaluoja. Ji nenorėjo kurti produktų tam, kad moterys siektų keisti save ir atrodyti kaip kažkas kitas, o tam, kad jos jaustųsi gerai būnant savimi.

„Manau, kad visos verslo praktikos neišmatuojamai pagerėtų, jei būtų vadovaujamasi „moteriškais” principais.”

Dama Anita Roddick

THE BODY SHOP ĮKŪRĖJA

1038192_YUZU_WATER_GEL_BODY_YOGURT_A0X_200ML_INAGCPS019
439a1573-fded-4ba8-b837-c41ec90cd44c_1

MOTERŲ IR MERGAIČIŲ ĮGALINIMAS  

Anita širdyje visada buvo aktyvistė. Būtent tai suteikė „The Body Shop” ženklui išskirtinį tikslą ir davė postūmį socialinėms kampanijoms. Būdama tikra feministė ir žmogaus teisių aktyvistė, ji kūrė įmonę, siekdama palaikyti moteris ir mergaites su kiekvienu produktu ir kiekvienu verslo sprendimu, taip pat siekdama lygybės ir kurdama naujas uždarbio galimybes moterims per Bendruomenių sąžiningos prekybos programą. Principai, kuriuos kai kurie vadina „moteriškais” – įtrauktis, bendradarbiavimas ir atjauta – yra mūsų prekės ženklo pagrindas.

VERSLAS KAIP GĖRIO JĖGA  

Aktyvizmas yra įsišaknijęs į „The Body Shop” veiklą. Įmonės socialinių ir aplinkos apsaugos kampanijų istorija prasidėjo 1986 m., kai Anita kartu su „Greenpeace” dalyvavo projekte „Gelbėkit banginį”, nukreiptame prieš banginių medžioklę. Kampanijos metu Anita skatino pereiti prie augalinių alternatyvų, propaguodama simondsijų aliejų kaip banginių aliejaus, kuris tuo metu buvo plačiai naudojamas kosmetikoje, pakaitalą. Kampanijos vis dažnėjo ir tikslai rimtėjo. Jos tęsiasi ir iki šiol. Šiandien esame patikimas pasaulinis prekės ženklas, turintis dešimtmečius sėkmingos aktyvizmo patirties, ir turintis unikalią galimybę atstovauti milijonų klientų pozicijas ir perduoti jas sprendimų priėmėjams visame pasaulyje tam, kad užtikrintume ilgalaikius teigiamus pokyčius.

bd366007-2fee-421d-8174-753ea2e336ed